Ilmainen toimitus postiin tai automaattiin kaikkiin yli 60 euron ostoksiin
Nyt 10 € alennus koodilla HUPIKUU yli 100 euron ostoksiin
Aina ripeä 1–3 arkipäivän toimitus.
Ilmainen toimitus postiin tai automaattiin kaikkiin yli 60 euron ostoksiin
Nyt 10 € alennus koodilla HUPIKUU yli 100 euron ostoksiin
Aina ripeä 1–3 arkipäivän toimitus.
Hienot symbolit, jotka ovat hienosti toisissaan kiinni. Saa irrottaa.
Sukkula Venukseen tai ainakin Mars irti Venuksesta. Dolce pulman on suunnitellut Akio Yamamoto.
12,90 €
10,40 € (ALV 0 %)
Tarvitsetko suuremman määrän vai etkö löytänyt etsimääsi mallia edustamaltamme merkiltä?Ota yhteyttä – autamme mielellämme.
Ammattilainen / Sopimusasiakas? Siirry PRO-kauppaan ylänavigaation painikkeesta.
Tarvitsetko enemmän? Pyydä tarjous
Ilmainen toimitus postiin tai automaattiin kaikkiin yli 60 euron ostoksiin
Nyt 10 € alennus koodilla HUPIKUU yli 100 euron ostoksiin
Aina ripeä 1–3 arkipäivän toimitus.
Yli 350 000 palveltua asiakasta
Hienot symbolit, jotka ovat hienosti toisissaan kiinni. Saa irrottaa.
Sukkula Venukseen tai ainakin Mars irti Venuksesta. Dolce pulman on suunnitellut Akio Yamamoto.
Idioottitietous on peli siitä kaikesta, mitä et saanut koulussa oppia…
Tiedätkö, kuinka monta prosenttia paremmin kundit suoriutuvat punttisalilla, jos he treenaavat tyttöjen edessä? Onko kielen tatuoiminen mahdollista? Miksi Mona Lisalla ei ole kulmakarvoja?
Idioottitietous ei ole mikään perinteinen tietopeli tylsine ja uuvuttavine kysymyksineen siitä, kuka voitti olympialaiset vuonna 1952 ja sitä rataa. Idioottitietoudessa on edellisen sijaan peli siitä kaikesta, mitä koulussa ei saanut oppia. Tämä tarkoittaa yli 400 hysteerisen hullua, omitusta ja totaalisen mieletöntä, mutta kuitenkin sairaan mielenkiintoista kysymystä. Kysyjää naurattaa ja niin myös vastaajaa.
Tämä peli johtaa takuuvarmasti naurunpurkauksiin, älyttömiin keskusteluihin ja vinksahtaneisiin arvauksiin. Mainio seurapeli.
Kuusi kappaletta shottilaseja puisella tarjottimella. Tämä on se kuuluisa Lärvilauta.
Tarjotin muistuttaa vähän mailaa, mikä onkin kätevä työkalu, jos joku ryökäle juo shottisi. Tyylikäs kokonaisuus toimii ihan sisustuselementtinäkin. Puinen tarjotin kaunistuu sitä mukaa, mitä useamman shottilasillisen juo.
Oikosulku -peli on täynnä helppoja kysymyksiä, mutta vaikeita vastauksia.
Oikosulku -peli saa pään sekaisin kovimmaltakin pelisankareilta. Oikosulussa on yli 1300 kysymystä, joita voi kysellä kaverilta. Mutta kuten voisi olettaa, kysymyksiin ei haeta oikeaa vastausta, vaan juuri päinvastaista vastausta eli väärää vastausta. Kysymyksethän ovat hyvinkin simppeleitä, kuten “Voiko tipattoman kuukauden pitää joulukuussa?”, Voiko kavereiden kanssa pelata pelejä?” tai “Ovatko lihavat laihempia kuin laihat?”. Mutta tässä pelissä, kun vastaat kysymykseen, muista että “ei” tarkoittaa “kyllä” ja toisinpäin! Sen lisäksi kysymyksiin tulisi vastata nopeasti empimättä ja mutisematta. Tämä voi kuulostaa yllättävän helpolta, mutta todellisuus voi olla karu!
Viestitä keksin avulla ihan mitä vain.
Etkö saa sanottua sanottavaasi? Et kirjeillä? Taiteella? Et ole tainnut kokeilla vielä keksejä?
Leivo keksit ja painata niihin ihan oma sanoma omalla kustomoitavalla keksileimalla. Oli sitten juhlat tai romanttinen tilaisuus kahden kesken, keksi omat tekstit ja printtaa ne keksiin. Keksileiman mukana tulee vaihdettavat kirjaimet, numerot ja symbolit.
Tässä kapistuksessa on yhdistettynä stressilelu ja hermoja raastava pulmapeli.
Eikö olekin kivaa: kun sinulla on stressi voit painella jousta kasaan stressin lievittämiseksi ja kun taas kaikki on hyvin ja olet rauhallinen, voit yrittää selvittää pulmaa ja jälleen on hermot tiukalla. Elämä on ihanaa.
Box pulmapelissä aloita kohdasta Start ja päätä siihen, että rengas irtoaa. On kuulema helppoa… tai sitten ei.
Ari-ka-too-hiroo-mo-too. Tuo saattaa olla japania, mutta luultavasti ei. Ja miten se tähän Box pulmapeliin liittyy? No, pulman suunnittelija on japanilainen Akira Yuta. Kyllä, vähän hakemista ja yliyrittämistä tässä tuotetekstissä. Pidetään siis loppu lyhyenä: Tehtävänäsi on irrottaa rengas laatikosta. Banzai!
Kylskåpspoesi är en populär klassiker som i över 20 år har prytt våra kylskåp!
Varje ask innehåller magneter med ord och delar av ord som du kan fästa på ditt kylskåp eller på nån annan stålyta. Orden kan sättas ihop till allt från finstämd lyrik till kul nonsens. Lek med dom ett tag och bli överraskad av hur lätt poesi växer fram.
Kylskåpspoesi är inte bara ett sätt att göra ditt kök betydligt intressantare, det lockar fram din kreativitet och är framförallt kul att använda.
Kylskåpspoesi är en perfekt present och skapar ett naturligt sätt att umgås och kommunicera runt hemmets hjärta-köket.
Amour pulmapelissä irrotat kultarenkaat hopeisesta levystä. Renkaat edustavat Eevaa ja Aatamia ja levy on muotoiltu omenanmuotoiseksi.
Aina näissä pulmissa joku tai jokin on juuttunut toiseen kiinni. Aivan, tämä pulma ei eroa muista, sillä tehtävänäsi on irrottaa kultarenkaat hopeisesta levystä. Renkaat edustavat Eevaa ja Aatamia ja levy on muotoiltu omenanmuotoiseksi. Amourin on suunnitellut Akio Yamamoto.
Jos annat setelin tai lahjakortin lahjaksi, anna se tyylillä.
Tarina kertoo, että labyrintti oli suuri palatsi, jonka oli suunnitellut legendaarinen taiteilija ja arkkitehti Daidalos. Palatsin tarkoituksena oli pitää Minotauros, joka oli puoliksi ihminen ja puoliksi härkä, vangittuna. Eräänä päivänä Minotauros kuitenkin kohtasi loppunsa kun rohkea ateenalainen, Theseus saapui labyrinttiin ja pisti Minotaurukseen lisää ilmanottoreikiä. Labyrintti oli suuri sokkelo, mutta Theseus löysi sieltä ulos Prinsessa Adrianen antaman lankakerän purkamisen ansiosta. Kauan eläköön sankari Theseus!
Kuten Labyrinttilippaan nimestä saattaa jo päätellä, kysymyksessä on lipas, jonka avaaminen vaatii labyrintin ratkaisemista. Labyrintti sijaitsee lippaan ulkosivuilla ja tehtävänäsi on kuljettaa metallikuulaa sen sokkeloissa. Tietyssä kohtaa labyrinttia on salpa, jonka saa auki labyrintissa olevan kuulan avulla. Salpa avaa lippaan kannen ja tällä tavoin pääset lippaan sisältöön käsiksi.
Tässä pullopuzzle, jossa on iso naruhässäkkä.
Pullopuzzlet ovat hyvä juttu. Kun laitat lahjaviinipullon pulmaan, saat huomiota kaksin verroin, eikä kyukaan edes fiilistele/hifistele pulmassa olevaa pulloa. Ei voi mennä vikaan. Lohdutus on vuielä se, että vaikka olisikin viinin valinta mennyt vikaan, ei lahjan saaja saa pulmaa heti auki ja täten viiniä ei tule maistettua samana iltana. Haukkuja ei ainakaan tule päin naamaa.
Pullopuzzle – naruhässäkkä on puukehikko (naruineen), jonka avaaminen on mahdollista ainoastaan ratkaisemalla kehikossa oleva pulma. Ensiluulemalta pulman luulisi olevan helppo ratkaista, mutta hyvin pian karu todellisuus selviää. Ei se aukeakaan ihan tosta noin vaan.
Mutta, eipä hätää. Pullo viiniä maittaa kaksin verroin paremmalta, kun tehtävä on ratkaistu. Ja mikäli se ei jostain syystä onnistu, niin ainakin on aamusella tikkana lenkkikengät jalassa. Tämän pulman antamalla/saamalla ei voi siis kuin voittaa!
Tämä tuote on hyvä lahja tupareihin tai muuten vaan vieraisille.
Pulman ratkaisu tulee paketin mukana ja vain sinulla on pulman koodi hallussasi.
Tässä kapistuksessa on yhdistettynä stressilelu ja hermoja raastava pulmapeli.
Eikö olekin kivaa: kun sinulla on stressi voit painella jousta kasaan stressin lievittämiseksi ja kun taas kaikki on hyvin ja olet rauhallinen, voit yrittää selvittää pulmaa ja jälleen on hermot tiukalla. Elämä on ihanaa.
Box pulmapelissä aloita kohdasta Start ja päätä siihen, että rengas irtoaa. On kuulema helppoa… tai sitten ei.
Ari-ka-too-hiroo-mo-too. Tuo saattaa olla japania, mutta luultavasti ei. Ja miten se tähän Box pulmapeliin liittyy? No, pulman suunnittelija on japanilainen Akira Yuta. Kyllä, vähän hakemista ja yliyrittämistä tässä tuotetekstissä. Pidetään siis loppu lyhyenä: Tehtävänäsi on irrottaa rengas laatikosta. Banzai!
T niin kuin tämä on mahtava pulmapeli!
Näistä palikoista pitäisi saada aikaan T-kirjain. Näyttää kyllä helpommalta kuin on
2 puupalaa = pyramidi. No on-on!
Kaksi pientä palaa ja niistä pitäisi saada pyramidi aikaan.
Amour pulmapelissä irrotat kultarenkaat hopeisesta levystä. Renkaat edustavat Eevaa ja Aatamia ja levy on muotoiltu omenanmuotoiseksi.
Aina näissä pulmissa joku tai jokin on juuttunut toiseen kiinni. Aivan, tämä pulma ei eroa muista, sillä tehtävänäsi on irrottaa kultarenkaat hopeisesta levystä. Renkaat edustavat Eevaa ja Aatamia ja levy on muotoiltu omenanmuotoiseksi. Amourin on suunnitellut Akio Yamamoto.
Dolcessa hienot symbolit, jotka ovat hienosti toisissaan kiinni. Saa irrottaa.
Sukkula Venukseen tai ainakin Mars irti Venuksesta. Tämä pulman on suunnitellut Akio Yamamoto.
Tarvitsetko suuremman määrän vai etkö löytänyt etsimääsi mallia edustamaltamme merkiltä? Täytä alla olevalle lomakkeelle mahdollisimman tarkasti tarjouspyyntösi tai kyselysi yksityiskohdat. Vastaamme sinulle mahdollisimman nopeasti.
Haluatko rekisteröityä yritysasiakkaksi, tee se ylänavigaation Pro-linkistä.
Tarvitsetko suuremman määrän kuin kauppa antaa tilata tai haluatko kysyä määräalennuksia? Vai etkö löytänyt etsimääsi mallia edustamaltamme merkiltä? Täytä alla olevalle lomakkeelle mahdollisimman tarkasti tarjouspyyntösi yksityiskohdat. Vastaamme tarjouspyyntöösi mahdollisimman nopeasti.
Vielä 0 € ilmaiseen toimitukseen!
Onneksi olkoon! Ostoskorisi arvo ylittää ilmaisen toimituksen rajan!